Tijdelijke telefonische storing (va. 3 t/m 17 maart 2014)

In verband met een telefonische storing is de praktijk tijdelijk minder goed bereikbaar. Bij het bellen van de praktijk kan het voorkomen dat de verbinding wordt verbroken of een in gesprekstoon hoorbaar is. Het via een omweg bellen met het algemene telefoonnummer van Sunenz heeft echter geen zin. De telefoniste van Sunenz kan u nl. niet doorverbinden. Alle betrokken partijen (KPN en ZuidOostZorg) zijn op de hoogte gebracht van deze urgentie en werken op dit moment hard aan een oplossing:

  • Het aantal lijnen zal worden uitgebreid, zodat u in het wachtmenu kan blijven wachten.
  • Het aantal toestellen zal worden uitgebreid, zodat wij in de toekomst meer patienten te woord kunnen staan
  • Er wordt verder onderzocht of een geheel nieuwe telefooncentrale u als patient nog meer voordelen gaat opleveren. Gedacht wordt aan bijv. 1 telefoonnummer voor alle opties.

Naar verwachting zal dit rond 17 maart 2014 worden afgerond.

 

Mocht u tot die tijd toch uit het wachtmenu worden ‘gegooid’ blijft u het alstublief proberen, wij proberen iedereen zo goed en zo snel mogelijk te woord te staan. Mailen kan ook naar info@huisartsensunenz.nl. De spoedlijn blijft bereikbaar. Mocht ook dit niet lukken belt u dan 112.

 

Excuses voor de overlast en hopen op uw begrip.